Khamis, 4 April 2013

Gadis melayu zaman sekarang

Lihatlah anak-anak gadis zaman sekarang dah tak erti malu..
macam lah cun sangat cantik sangat tubuh badan tu...
Lelaki-lelaki disitu syok lah dapat tengok free..negara kita ni semua dah ikot gaya hidup barat
mak ayah mesti sedih lihat anak-anak dia jadi macam ni pelacur kat luar cari makan pun tak seteruk ni kan mereka pun tau malu...saya rasa orang cina tau india pun pakai elok jugak dari budak melayu sekarang bukan nak kutuk orang melayu kan cantik kalau kita pakai baju yang menutup tubuh kita ''tertutup itu lebih indah sebenarnya''...

Tiada ulasan:

Catat Komen